Tert.am. 21-8-2009- Entertainment Weekly-ի ընթերցողները սեպտեմբերին պարբերականի էջերում գովազդի նոր ձևաչափի կհանդիպեն «խոսող նկարներ» ոճում` Հարի Փոթերի ֆիլմերից: Էջերի վրա բարակ էկրաններ տեղադրելու փորձն անցկացնում են CBS հեռուստաընկերությունը և PepsiCo ըմպելիքներ արտադրող ընկերությունը:
Փորձագետների կարծիքով` 100 հազար տպաքանակ ունեցող պարբերականի վրա տեսահոլովակների տեղադրումը ընկերություններից 7-նշանոց գումար կպահանջի:
Տեսահոլովակները միանալու են համապատասխան էջը բացելու ժամանակ (ինչպես շնորհավորական բացիկները), և ընթերցողների հետ սկսելու են խոսել հայտնի հեռուստահաղորդումների մասնակիցներ, հաղորդում է RB.ru-ն:Saturday, August 22, 2009
Խոսող գովազդ՝ տպագիր մամուլում
Tert.am. 21-8-2009- Entertainment Weekly-ի ընթերցողները սեպտեմբերին պարբերականի էջերում գովազդի նոր ձևաչափի կհանդիպեն «խոսող նկարներ» ոճում` Հարի Փոթերի ֆիլմերից: Էջերի վրա բարակ էկրաններ տեղադրելու փորձն անցկացնում են CBS հեռուստաընկերությունը և PepsiCo ըմպելիքներ արտադրող ընկերությունը:
Փորձագետների կարծիքով` 100 հազար տպաքանակ ունեցող պարբերականի վրա տեսահոլովակների տեղադրումը ընկերություններից 7-նշանոց գումար կպահանջի:
Տեսահոլովակները միանալու են համապատասխան էջը բացելու ժամանակ (ինչպես շնորհավորական բացիկները), և ընթերցողների հետ սկսելու են խոսել հայտնի հեռուստահաղորդումների մասնակիցներ, հաղորդում է RB.ru-ն:
برچسبها:
Զանազան
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

Tehran Time
Yerevan Time

No comments:
Post a Comment