Ադրբեջանցի քաղաքագետ Իլգար Մամեդովը, իր հարցազրույցում անդառնալիս Ստեփանակերտի օդանավակայանի բացմանը, ասել է, որ Ստեփանակերտի օդանավակայանի բացումը առաջին հերթին ռազմական նշանակություն ունի:
«Քանի որ ԼՂՀ-ն ֆինանսական միջոցներ չունի ռազմական ինքնաթիռներ ձեռք բերելու համար, իսկ Ադրբեջանը տիրապետում է շուրջ 200 ինքնաթիռների, ապա օդանավակայանը անհրաժեշտ է Հայաստանից ինքնաթիռներ տեղափոխելու համար: Նման կերպ ԼՂՀ ԶՈւ հնարավորություն կունենան պատերազմի դեպքում ակտիվորեն դիմադրել ադրբեջանական օդուժին և «ԼՂՀ ՌՕՈՒ»-ի անվան տակ մուտք գործել Ադրբեջանի օդային տարածք:
Միջազգային զինվորական տեսաբանները բազմիցս նշել են, որ ԼՂ-ը չունի սեփական ռազմական ավիացիա: Եվ եթե այդ ինքնաթիռները Ադրբեջանի տարածքը ռմբակոծելու համար թռիչքներ գործեն Հայաստանից, ապա դա միջազգային իրավունքի ցայտուն խախտում կլինի և հնարավոր է նաև, որ այդ դեպքում ՀԱՊԿ-ը որոշում չկայացնի Հայաստանին պաշտպանելու համար:
Ըստ էության դրանով է բացատրվում Բաքվի պաշտոնական և կուլիսային խիստ դիրքորոշումը Ստեփանակերտի օդանավակայանի բացման առումով: Եվ բացի այդ, օդանավակայանի բացումը ունի նաև հոգեբանական նշանակություն: Ադրբեջանի պաշտոնական լուրերը բազմիցս նշում են, որ Հայաստանը գտնվում է տնտեսապես ծայրահեղ վատ վիճակում, իսկ օդանավակայանի բացմման դեպքում սովորական ադրբեջանցու մոտ կասկած կառաջանան պաշտոնական լուրերի հանդեպ»,- ասել է քաղաքագետը:
«Քանի որ ԼՂՀ-ն ֆինանսական միջոցներ չունի ռազմական ինքնաթիռներ ձեռք բերելու համար, իսկ Ադրբեջանը տիրապետում է շուրջ 200 ինքնաթիռների, ապա օդանավակայանը անհրաժեշտ է Հայաստանից ինքնաթիռներ տեղափոխելու համար: Նման կերպ ԼՂՀ ԶՈւ հնարավորություն կունենան պատերազմի դեպքում ակտիվորեն դիմադրել ադրբեջանական օդուժին և «ԼՂՀ ՌՕՈՒ»-ի անվան տակ մուտք գործել Ադրբեջանի օդային տարածք:
Միջազգային զինվորական տեսաբանները բազմիցս նշել են, որ ԼՂ-ը չունի սեփական ռազմական ավիացիա: Եվ եթե այդ ինքնաթիռները Ադրբեջանի տարածքը ռմբակոծելու համար թռիչքներ գործեն Հայաստանից, ապա դա միջազգային իրավունքի ցայտուն խախտում կլինի և հնարավոր է նաև, որ այդ դեպքում ՀԱՊԿ-ը որոշում չկայացնի Հայաստանին պաշտպանելու համար:
Ըստ էության դրանով է բացատրվում Բաքվի պաշտոնական և կուլիսային խիստ դիրքորոշումը Ստեփանակերտի օդանավակայանի բացման առումով: Եվ բացի այդ, օդանավակայանի բացումը ունի նաև հոգեբանական նշանակություն: Ադրբեջանի պաշտոնական լուրերը բազմիցս նշում են, որ Հայաստանը գտնվում է տնտեսապես ծայրահեղ վատ վիճակում, իսկ օդանավակայանի բացմման դեպքում սովորական ադրբեջանցու մոտ կասկած կառաջանան պաշտոնական լուրերի հանդեպ»,- ասել է քաղաքագետը:
No comments:
Post a Comment